
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем след смяна на акомулатора
Collapse
X
-
проблем след смяна на акомулатора
колеги помагайте днес си смених акомулатора и големи проблеми станаха.не знам от това ли е или просто трябвало да стане-почна да премигва една лампичка на таблото нещо като разпръсквачка ли как да го обясня не знам,/преди да запаля чакам да угасне това нещо/,променя си оборотите,не набира.не знам от акомулатора ли е но кофти стана нещо
Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark
Тагове: Няма
-
Колега,много е вероятно да се е скъсала някоя маса или да не сте я закачили.Втзможно е и да има хлабава връзка.Свали клемите,почисти ги и ги стегни на ново.Виж да няма и някой допълнителен кабел,като маса на компа напримерНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от kai77 Покажи съобщениеколеги помагайте днес си смених акомулатора и големи проблеми станаха.не знам от това ли е или просто трябвало да стане-почна да премигва една лампичка на таблото нещо като разпръсквачка ли как да го обясня не знам,/преди да запаля чакам да угасне това нещо/,променя си оборотите,не набира.не знам от акомулатора ли е но кофти стана нещо
Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark
Comment
-
Съвсем скоро имах същия проблем,но след като по други причини ми се скапа акумулатора. Ден два тази индикация ме побърка от светкане и гаснене / червената дюзичка /.
Така и не си го обясних много как стана НО след като зредих акумулатора - всички грижи престанаха.
Не вярвах че и друг е имал тоз проблем
100% е от акумулатора!Alfa Romeo 146 1,9JTD /2000/
Comment
-
Първоначално публикувано от SigSauer Покажи съобщениеСъвсем скоро имах същия проблем,но след като по други причини ми се скапа акумулатора. Ден два тази индикация ме побърка от светкане и гаснене / червената дюзичка /.
Така и не си го обясних много как стана НО след като зредих акумулатора - всички грижи престанаха.
Не вярвах че и друг е имал тоз проблем
100% е от акумулатора!що пък трябва да е на 100%.
Comment
-
Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщениещо пък трябва да е на 100%.
Амиии...защото е станало непосредствено след смяната на акумулатора...например.
И тъй като при еквиваленти промени са последвали аналогични симптоми....
Добре де ще се поправя - 99%Last edited by SigSauer; d.m.y г., 08:54.Alfa Romeo 146 1,9JTD /2000/
Comment
-
Първоначално публикувано от SigSauer Покажи съобщениеАмиии...защото е станало непосредствено след смяната на акумулатора...например.
И тъй като при еквиваленти промени са последвали аналогични симптоми....
Добре де ще се поправя - 99%Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от kai77 Покажи съобщениета все пак да ви кажа кво стана ходих в сервиз и грешка в TPS-датчика,поправиха го временно докато взема новAlfa Romeo 155 2,0 T.Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеЕй го на изкочи 1-я %Вариатор се казва. Сменя се с ремъка.
Alfa Romeo 155 2,0 T.Spark
Comment
Comment